Een aantal voorbeelden
Hieronder ziet u een aantal van onze realisaties,
zodat u een idee krijgt van ons werk.
Eénpagina-website met informatie over freelance-activiteit.
Voor Verto Group BV ontwikkelde wij een tweetalige website met een uitgebreid beheer zodat de klant zelf zo veel mogelijk de inhoud kan aanvullen.
Zo omvat de website een volledige webshop, incl. koppeling met betaalplatform en handige QR-codes in de bevestigingse-mails, zodat bestelafhandeling snel en eenvoudig is.
Daarnaast zijn er twee galerijen; een algemene galerij met mogelijkheid om een afbeelding te linken aan een specifiek deel of delen van het aanbod, en een afzonderlijke keukengalerij. De keukengalerij kan - naast afbeeldingen - ook een invertarislijst en/of plattegrond bevatten. Bij het aanvragen van meer informatie, wordt de betreffende keuken direct mee opgenomen in het contactformulier.
Op de hoofdpagina wordt een intorvideo getoond (enkel indien het scherm breed genoeg is). Ook deze video werd door BOX verzorgd.
De website van luxevakantiewoning Clef des Forêts biedt alle nodige praktische informatie over de verhuur en de omgeving van de vakantiewoning.
Via deze duidelijke en overzichtelijke website kan men snel contactgegevens vinden en contact opnemen. De website is geschikt zowat alle beeldformaten.
Naast het contactformulier, zijn nu alle contactlinks ook direct klikbaar om b.v. via smartphone snel en eenvoudig contact op te nemen.
In aanvulling op de bestaande website, ontwikkelde BOX een webshop op maat. Hierbij werd vooral aandacht besteed aan een gemakkelijke filter om snel een gewenste selectie te maken.
In de database is er, naast algemene informatie en voorraad, de mogelijkheid om diverse eigenschappen te koppelen, alsook bepaalde accessoires. Hierdoor kan de klant direct welke versies beschikbaar zijn.
Als koelinstallatiebedrijf moet L.E. System bij elke installatie de nodige documenten leveren. Om dit gemakkelijk en overzichtelijk te houden, en direct beschikbaar te maken voor hun klanten, bieden zij een klantenportaal aan.
Klanten kunnen, naast hun installatiegegevens, eenvoudig de laatste keurings- en andere documenten raadplegen. Er is ook een taakplanning opgenomen in het systeem, zodat ook de klant zowel historiek als toekomstige interventies/onderhoud kan zien.
Het systeem voorziet gebruikers met verschillende niveau's van toegang, zoals beheerders, techniekers en klanten. Zo zijn er gebruikers, klanten, locaties en installaties, die onderling gelinkt zijn waar nodig.
Beheerder en techniekers kunnen eenvoudig documenten uploaden of online in PDF genereren en linken aan een installatie. Daarnaast is er een uitgebreide taakplanner, waarmee taken worden toegewezen aan techiekers en installaties. De klant wordt automatisch op de hoogte gebracht via e-mail.
Fietsen Philip in Aartselaar heeft met hun nieuwe website een nieuwe vormgeving, een duidelijke overzichtelijke website, geschikt zowat alle beeldformaten. Fietsen Philip kan zelf aanbiedingen aanpassen via een beveiligd beheer. Aanbiedingen kunnen naast tekst, ook een afbeelding, een bijlage en/of een YouTube-video bevatten.
Naast het contactformulier, zijn nu alle contactlinks ook direct klikbaar om b.v. via smartphone snel en eenvoudig contact op te nemen.
Via het beheer is ook de extra sluitingsinformatie aan te passen, zodat tussenkomst van BOX niet direct nodig is.
Harpo is het aanspreekpunt voor presentators/presentatrices, sprekers en coaching in communicatie.
Personen zijn eenvoudig te vinden via de zoekfunctie met relevantie-score, die ook zoekt in onderwerpen en het blog. Elke persoon kan een uitgebreid profiel hebben, incl. gelinkte video's. Hetzelfde geldt ook voor het blog.
De klant heeft volledig beheer over de profielinhoud m.b.v. een uitgebreide teksteditor waarin ook opmaak (tekstopmaak, kleur) kan worden aangepast.
Naast informatie over Freddy Michiels, is het ook mogelijk om online boeken uit het oeuvre te bestellen via een mini-webshop. Met een online beveiligd beheer kunnen bestellingen opgevolgd worden, alsook lezingsaanvragen en resultaten van het contactformulier.
Het overzicht van het oeuvre wordt vanuit een database gehaald, met willekeurige suggesties onderaan elke boekbeschrijving.
De aanpassingen en toevoegingen worden telkens door BOX verzorgd.
Deze business club heeft netwerken als belangrijkste doel. Voor dit netwerken zijn er een paar belangrijke tools online; er is een ledenlijst die doorzoekbaar is op elke willekeurige term, leden kunnen bepaalde contactgegevens afschermen van niet-leden, hun (bedrijfs-) nieuws publiceren, hun (bedrijfs-) evenementen publiceren en eenvoudig inschrijven op evenementen van de club.
Het ledengedeelte is beveiligd met een persoonlijk wachtwoord. Op de hoofdpagina worden automatisch de eerstkomende evenementen getoond, alsook nieuwe leden en het laatste nieuws.
De inhoud wordt volledig online beheerd door het clubmedewerkers. Naast een volledig ledenbeheer en nieuwsbeheer, kan men ook evenementen beheren. Dit evenementenbeheer omvat ook het uitnodigen van leden en niet-leden, en de inschrijvingen. Er is per evenement een fotoalbum dat meestal achteraf aangevuld wordt.
Bij de upload (zowel individueel of in bulk) worden alle afbeeldingen geoptimaliseerd voor web-display, zoals bij alle websites van BOX. Ook is het mogelijk om direct een tekst onderaan de foto toe te voegen (b.v. copyright).
Als introductie voor het ledengedeelte, maakte BOX ook een korte video.
De website van ESPA vzw biedt vooral informatie over haar activiteiten en leden. Nieuws en publicaties in verband met maritieme journalistiek zijn in diverse rubrieken terug te vinden, allemaal beheert
door de klant zelf via een beveiligde beheerpagina's. De nadruk ligt dan ook eerder op het bieden van (tekstuele) informatie.
Alle dynamische informatie (nieuws, ledenlijst, etc.) wordt beheert via een database. Bij de nieuwsitems kan de bijbehorende afbeelding vergroot worden. De publicaties/downloads worden aan de kant van het beheer
automatisch herkend que type en grootte. Bij grotere bestanden worden deze automatisch in zip-formaat opgeslagen en op de website aan geboden.
Er is een zeer uitgebreid aanvraagformulier voor lidmaatschap. Daarbij vult de kandidaat niet alleen tekstgegevens in, maar kan ook direct een pasfoto geupload worden, alsook de gevraagde artikelen. Dit laatste gebeurt
in een overzichtelijke uploadpagina, waar de kandidaat eenvoudig kan zien welke bestanden er zijn/worden geupload. Via een tijdbalk is de voortgang van elke upload te zien. Ook kan de kandidaat bestanden nog verwijderen, voor
een definitieve aanvraag in te sturen. Vanzelfsprekend worden de bestanden op een beveiligde plaats opgeslagen en zijn ze eenvoudig op te vragen door de beheerder van de website.
Deze Engelstalige website biedt informatie over de European Baseball Coaches Association en hun activiteiten. Vooral de jaarlijkse conventie is een belangrijk deel van de website.
De ledenlijst is doorzoekbaar op elke willekeurige term, leden kunnen bepaalde contactgegevens afschermen van niet-leden, hun (team-) nieuws publiceren, hun (team-) evenementen publiceren en eenvoudig inschrijven op evenementen van de organisatie.
Het ledengedeelte is beveiligd met een persoonlijk wachtwoord. Inschrijven en/of lid worden is gekoppeld met het betalingsplatvorm van Mollie.
Naast een volledig ledenbeheer en nieuwsbeheer, kan men ook evenementen beheren. Dit evenementenbeheer omvat ook het uitnodigen van leden en niet-leden, en de inschrijvingen. Alle andere informatie en design wordt beheerd door BOX.
Een enkelvoudige pagina met basisinformatie. Alle klikbare links zijn voorzien van eventuele actie-informatie; de telefoonnummers kunnen met één klik gekozen worden, alsook het versturen van een e-mail.
Eénpagina-website met informatie over kerkgemeenschap. Naast een contactformulier, is er ook een online bestelformulier.
Als kalender/agenda is Google Calender geintergreerd zodat men zelf de kalender kan aanvullen.